Idealny kandydat na to stanowisko, powinien posiadać wykształcenie kierunkowe oraz doświadczenie w jednym z wymienionych obszarów: logistyka ( bezpośredni kontakt z kontrahentami zagranicznymi, nadzór nad logistyką dostaw) zakupy (prowadzenie negocjacji z dostawcami) Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku, należeć będzie całościowe usprawnianie procesów biznesowych, oraz zarządzanie zasobami finansowymi przedsiębiorstwa. Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego Przynajmniej 9-miesięczne doświadczenie w logistyce lub zakupach Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - w szczególności MS Excel Możliwość nawiązania długofalowej współpracy w oparciu o umowę o pracę Szeroki pakiet benefitów, obejmujący kartę MultiSport, ubezpieczenie na życie oraz prywatną opiekę zdrowotną Szkolenia warsztatowe prowadzone przez certyfikowanych specjalistów Możliwość realnego kształtowania polityki rozwoju firmy
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Process Improvement Specialist (logistyk / zakupowiec) z niemieckim |
Sprzedawca: | Relyon Recruitment Sp. z o.o. Sp.k. |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Kategoria: | Gospodarka/Finanse/Prawo |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |